මගෙ නම ගයනි

මගෙ නම ගයනි
මම මේ කියන්න යන්නෙ මගෙ ජීවිතේ තිත්ත ඇත්ත සිදුවීමක්.. මේ සිද්දියෙන් පස්සෙ මගෙ ජීවිතේ ගොඩක් වෙනස් උනා කිවුවොත් හරි.. වැඩි කතා නැතුව මම කතාව පටන් ගන්නම්
මට දැන් අවුරැදු 21ක් වෙනව මේක වෙනකොට මට අවුරුදු 17.. මගෙ අම්ම නෑ මම පොඩි කාලෙම දාල ගිහින්.. මගෙ තාත්ත ලග තමයි මම හැදුනෙ. ආච්චි අම්ම තමයි මාව බලා ගත්තෙ.. ඉතින් එක දවසක් ගෙදර ප්‍රශ්නයක් වෙලා මම ගියා මගෙ යාලුවෙක්ගෙ ගෙදරක ටික දවසකට.. එයා මට වැඩිය වැඩිමල් නම හර්ශි.. එයාට හිටිය boy friend කෙනෙක් නම නිශ්ශන්ක.. ඒ අක්කගෙ අම්ම රට තාත්ත වැඩට ගියාම උදේට ආයිත් ගෙදර එන්නෙ රෑ වෙලා.. ඉතින් අක්ක කරන්නෙ නිශ්ශන්ක අයියට කෝල් කරල හොරෙන් ගෙදරට ගෙන්න ගන්න එක
ඉතින් මේ දෙන්නට කිසිම ලැජ්ජාවක් නම් තිබුනෙම නෑ.. මගෙ ඉස්සරහම දෙන්නට දෙන්න තොල් දානව මම පොඩි ලමයෙක් කියලවත් ගානක් නෑ.. මුලින් මම ඒ ගැන එච්චර හිතුවෙ නෑ ඒත් පහු වෙනකොට ඒක වෙනස් උනා. එක දවසක් අයියයි මමයි මැච් එක බල බල ඉන්නකොට එක පාරටම අක්ක ආව එතනට එයා ඇදගෙන ආවෙ කොටම කොට සායක් පොඩ්ඩක් උඩට ඉස්සුනොත් ඔක්කොම එලියෙ.. උඩ්ට ස්කිනි එකක් ඇදල හිටියෙ දෙකම රතු පාටයි
අක්කගෙ බෝල කුක්කු දෙක මැද තියෙන ලොකු ඩොට් දෙක දැක්කම මට තේරුනා එයා බ්‍රා එකක් වත් ඇදල නෑ කියල ඒ ඇදුම දැක්කම මට නම් හිතුනෙ ඒකත් නැතුවම හිටියනම් හොදයි කියල. ඒත් ටිකක් වෙලා බලන් ඉන්න කොට අක්කගෙ ලස්සන හොදට පෙනුන... ඒ ඇදුමට පස්ස. ඉන පපුව ලස්සනට බේරිලා පේනව...
අක්ක ගොඩක් ලස්සන කෙනෙක් කොන්ඩෙ කඩ හැලෙන එකක්.. එයා හොද මෝල් කදක් (මට එහෙම කිව්වෙ නිශ්ශන්ක අයියගෙ මල්ලි) ඒ දවස් වල මට මේ වෙන්නෙ මොනාද කියල ඒ හැටි තේරුමක් තිබුනෙ නෑ හැබැයි දැන් නම් හැමදේම හොදටම දන්නව.. හරි හරි ආයිත් කතාවට යමුකො.. ඉතින් හර්ශි අක්ක හරියට ශෙරිල් ඩෙකර් වගේ.. ඇග කද ගානට.. ඉතින් අක්ක එක පාරටම අයියගෙ ඔඩොක්කුවෙ වාඩි උනා කකුල් දෙපැත්තට දාල.. මම හරිම අපහසුතාවට පත් උනා ඒ වෙලාවෙ මම ටීවි එක දිහාම බලන් හිටිය මට කේති මේ හිරිකිත වැඩ දැකල
ඒත් මට ආස හිතුන ඒගොල්ලො කරන්නෙ මොනාද කියල බලන්න .. මම හොරෙන් බැලුව ඒ පැත්ත.. අම්මෝ .. දෙන්නම පිස්සුවෙන් වගේ ඇස් පියාගෙන අක්ක අයියගෙ තොල කනව.. අයියත් අක්කගෙ කුක්කු අත් දෙකෙන්ම මිරිකනව.. මම බය වෙලා වගේ ඒ දිහා බලන් හිටිය.. මට නිකන් කරන්ට් එක වැදුන වගේ. එක පාරටම අයිය මගෙ දිහා බැලුව. මට ලැජ්ජ හිතුන.. ඒත් එයාගෙ ඇස් වල තිබුනෙ මහ කුපාඩි ලුක් එකක්. මට තවත් එතන ඉන්න ලැජ්ජ හිතුන. ඒත් මට මේ ගොල්ලන්ගෙ සීන් එක බලන්නත් ඕනි. මම ටිකක් වෙලා ටීවි එක දිහා බලන් ඉදල නැගිට්ට. මට තේරුනා මෙයාල මම ඉනන නිසා ගොඩක් දුර නොයන බව. මම මෙතන හිටියොත් ඉතුරු ටික කරන්න මෙයාල කාමරේට යන බව මම දන්නව.. එහෙම උනොත් මට මේක බලන්න වෙන්නෙ නෑ.
මම නැගිටල කාමරේට ගිහින් සද්දෙ ඇහෙන්න දොර වැහුව. එතකොට එයාල හිතන්නෙ මම දොර වහල කියලනෙ. ටිකකින් කවුරැහරි ටී.ව් එක ඕෆ් කරල හයියෙන් සින්දු දැම්ම. මන් හිතන්නෙ අයියද කොහෙද.. මම හෙමීට දොර ඇරල කර්ටන් එක ඈත් කරල බැලුව.. අම්මෝ අක්කගෙ ඇදුම් නෑ.. එයා අමු හෙලුවෙන්. අක්ක අයියගෙ ඇදුම් ගලවනව.. අක්ක කලිසම ගලවල අයියගෙ පොල්ල කටේ දා ගෙන උරන්න ගත්ත.. හරියට ලොලි පොප් එකක් උරනව වගේ.. අයියගෙ ටොප් එක රෝසම රෝස පාටයි.. ඒක හෙන සයිස් එකක්.. මගෙ ඇග වෙව්ලන්න ගත්ත.. මට අක්ක කරන දේවල් කරන්න ආස හිතුන. මට දැනුන මගෙ කකුල් ද්ගේ මොනව හරි බේරෙනව වගේ.. මම සාය උස්සල මගෙ හුත්තට අත තියල බැලුව. එතන තෙතම තෙතයි. සෙවල ගොඩයි.. මට මගෙ හුත්ත අත ගානකොට ලොකු සනීපයක් දැනුන.
ඒත් ඒකෙන් උනේ මගෙ අපහසුකම් වැඩි උන එක හුත්ත පුපුරු ගහනව වගේ දැනුන. මම ඇද උඩ ඉදගත්ත. මට ඕනි උනේ මොකක් හරි දෙයක් ඇතුලෙ ඔබා ගන්න. මට පිස්සු වගේ. මට ආස හිතුන අයිය ලගට යන්න ගිහින් එයාට ඕනි එකක් කර ගන්න දීල බලන් ඉන්න.. අක්ක ගැන් මට ඊරිසියාවක් ඇති උනා. මට දැන් නම් ඉන්න බැ මම දවසක් යාලුවෙක්ගෙ ෆෝන් එකක තිබිල බලපු වීඩියෝ ක්ලිප් එකක් මට මතක් උනා. ඒක සනී ලියෝන්ගෙ බ්ලූ එකක් ඒකෙ එයා මැද ඇගිල්ලෙන් එයාගෙ චූ දාන තැන කරකවනව. මාත් ඒ විදියට කලා ආයිත් නැගිටල හොරෙන් බැලුව අරගොල්ලො මොනාද කරන්නෙ කියල. අයිය බිම දිගා වෙලා. අක්ක පොල්ල උරනව තවම. ඒකෙන් කෙල බේරෙනව. ඒක නම් මට අප්පිරිය හිතුන. ටිකකින් අක්ක අයියගෙ බඩ හරිය ඉබින්න ගත්ත. අයිය ඇබරෙනව. දැනුයි අයියගෙ ලස්සන පේන්නෙ. පොල්ල මෝල් ගහක් වගේ. පපුවෙ මවිල් පිරිලා. අයිය හරියට රොශාන් රනවන වගේ හැබැයි එච්චර සුදු නෑ.
ඩේටා කැපෙන්නැතුව Download කරගන්න පහත Banner එක මත Click කරන්න