නවකවදය මගේ අත්දැකිම් ඊළඟ දවසේ අක්කලා වගයක් අපිව රැග් කළා...

 අක්කලා වගයක් අපිව රැග් කළා

උන් අක්කලා නෙවෙයි පට්ට වේසියෝ
උන් අපිව ශාලාවකට දාලා අමු කුණුහර්පයෙන් කතා කතා කළා. මම කවදාවත් ඒ වගේ වචන උපන්තේකට අහලා නැහැ. අපේ ගෙවල් වල ඒ වගේම අසල්වැසියන් කවදාවත් කුණුහර්ප

කියාගෙන නැහැ. මේ නිසා මට ඒ වචන කම්පනයක් වගේ. ගැහැණු ළමයෙකුට ඒ වගේ කුණුහර්ප කියන්න පුළුවන් කියලා මම කවදාවත් හිතුවේ නැහැ.
ඊට පස්සේ අපිව වෙන් වෙන් වශයෙන් අරගෙන රැග් කරා. එක ළමයෙක් හිටියා එයා ශරීර ප්‍රමාණයෙන් පොඩියි. ඒත් ලස්සන  පෙනුමක් තියන ළමයෙක්. ඒ ළමයාගේ පියයුරු මිරිකුවා. මිරිකලා

ඇහුවා උඹලා නායකත්ව පුහුණුවට හමුදා කඳවුරු වලට ගියාම අමිකාරයෝ මේවා ඇදලා ලොකු කරලා දුන්නේ නැද්ද කියලා. එකට අර ළමයා ගේ ඇස් වලට කඳුළු ආවා. ඒ වගේ මහා ජරා

කතා කිව්වා. ”
නවක වදයට අපිව ගත්තේ ජ්‍යෙෂ්ඨ සිසුවියන් කණ්ඩායමක්. අපිව වැසිකිලියකට ගාල් කළා.උඹලා ඔක්කොටම අද ඉටිපන්දම්
බනවා කියලා ඉටිපන්දම් පෙන්නලා බය කළා. මේ නිසා ළමයි හරියට බය උනා. ඊට පස්සේ එක්කෙනාගේ ගවුම් උස්සලා ඉටි පන්දම් අපේ යෝනියේ අතුල්ලලා “සැපක් දැනේනවද

ආසයිනේ”කියලා ඉටි පන්දම් පත්තු කරලා අපේ පුසි ලගට ලං කලා අපේ මයිල් පවා පිච්චුණා.  ඊට පස්සේ අපේ  විස්තර ඇහුවා. උඹලට බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ්ස්ලා ඉන්නවාද ? උඹලා බෝයි

ෆ්‍රෙන්ඩ්ස්ලා එක්ක කරලා තියනවද? (ලිංගිකව හැසිරී තියනවද ) කියලා මහා වල් විදියට තොරතුරු ඇහුවා. කතා කෙරුවේ අමු කුණුහර්පයෙන්. එක සීනියර් ගෑනු ළමයෙක් මම ලඟට ඇවිල්ලා

මාත් එක්ක ආප්පෙකට වරෙන් කිව්වා. සමලිංගික හැසිරීම් වලට ඔවුන් භාවිතා කළේ ආප්ප කියන වචනේ. මම බය උනා. මම කිව්වා අක්කේ මගේ බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ් ඉන්නේ ආමි එකේ මට කරදර

කරන්න එපා. මට කරදරයක් කලොත් මම බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ්ට මට උන කරදරය ගැන ලියලා මම දිවි නසා ගන්නවා කියලා. එතකොට අක්කට එයා එක්ක ගනුදෙනු බේරගන්න වෙයි කියලා.

එතකොට ඒ සීනියර් ගෑනු ළමයා මට “පට්ට වේසි තෝ හිතුවද අපි බයවෙයි කියලා  පලයන් හුත්ති යන්න ඌටත් එන්න කියපිය උගේ පුකට ඉටිපන්දම් බස්සන්න”කියලා මට පයින් ගැහුවා.

“මුන්ගේ කකුල් කොර වෙලාම පලයන් ඊලඟ ආත්මේ මුන් බැල්ලියො වෙලා ඉප දෙන්න ඔනි” කියලා මම හිතෙන් සාප කළා.
ඊට පස්සේ මම හිටියේ හරිම බයේ. මේක ගෙදරට කියන්නත් බැහැ. කිව්වොත් තාත්තා කියයි ඔය විශ්ව විද්‍යාල ගමන අතහැරලා ගෙදරට වෙලා හිටපන් කියලා. පුදුම මානසික වදයක් තමයි මුන්

ටික අපිට දුන්නේ.

විශ්ව විද්‍යාලයට එනකොට අපි දැනගෙන හිටියා මෙහෙ නවක වදය තියන බව. මම හිතුවේ අපිව මේසයක නග්ගවලා සින්දුවක් කියන්න දෙයි , නැටුමක් නටන්න දෙයි කියලා. ඒත්

පේරාදෙණියේ මේ විදියේ කැත විදියට කෙල්ලෝ කෙල්ලන්ට රැග් කරයි කියලා අපි හිතුවේ නැහැ. ඇත්තටම ඒක රැග් කිරිල්ලක් නෙවෙයි. තමන්ගේ පහත් ආශාවන් ඉටු කරගන්න කරන

වැයමක්. අපි මුලින්ම ලෙක්චර් එකට යන කොට ජ්‍යෙෂ්ඨ ගෑනු ළමයි මග හරස් කරලා කිව්වා අද රෑ අපි එනවා උඹලට රැග් කරන්න, ඔක්කොම එවුන් නයිටි ඇඳගෙන හිටපල්ලා හැබැයි ඇතුලට

පෑන්ටියක් වත් අඳින්න එපා. පෑන්ටි ඇඳලා ඉන්න එවුන්ට ඉටිපන්දම් ඔබනවා කියලා.
මේකට මම හරියට බය උනා. මට උණත් ගත්ත. අපේ බැජ් එකේ ළමයි මට පැනඩෝල් දීලා සාත්තු කළා. උදේ වෙනකොට මම හිතුවා මේ නරකාදියෙන් මම යන්නම යනවා කියලා. ඒත් අපේ

ළමයි මව සනසවලා කිව්වා ආතක් පාතක් නැති නැහැදිච්ච් වට්ටි අම්මලා ටිකක් නිසා ඔයාගේ අනාගතය නැති කර ගන්නවද කියලා. ඒ අයගේ අවවාද නිසා මම නැවතුනා. මේ අය මානසික

ලෙඩ්ඩු , මේ අයට තමන්ගේ ගෙවල් වල නංගිලා එහෙම නැතුව ඇති. ඒක නිසා තමයි නවක ළමයි ලඟට ඇවිල්ලා නොහොබිනා දේවල් කැත යෝජනා කරන්නේ. පිරිමි ළමයි වත් නොකියන

අසෝබන වල දේවල් තමයි මේ අය අපිට කිව්වේ.
එදා රෑ   අපි නයිටි ඇදන් හිටියා උන් ඇවිත් අපි නයිටියට යටින්  පෑන්ටි ඇදන්ද ඉන්නේ කියලා බැලුවා අපි ඉටිපන්දම් ඔබයි කියන බයට පෑන්ටි ඇන්දේ නෑ.

“උස්සපිය නයිටි ආ උබලගේ ගල මාර ලස්සනයිනේ තෝපි ඔක්කම හෙට මයිල් ගාලා ඇවිත් අපිට පෙන්නන්න ඔනහරිද ”
“දැන් නයිටි උස්සන් පුක පද්ද අර කොරිඩෝවේ බිත්තිය අල්ලලා එන්න ඔනි හරිද පුක හරියට පැද්දුවේ නැත්තං පුක පලනවා”කියලා එතන තිබ්බ කොස්ස අතට  ගත්තා අපි හරියට බය වුණා
අපි පෝලිමට පද්ද ගියා හරියට පැද්දුවේ නැති අයට කොහු පාර දුන්නා.සමහර කෙල්ලෝ ඇඩුවා එතකොට තව හයියෙන් ගැහුවා
අපේ පුකවල් රතුවෙලා.

“අපි හෙට එනවා උබලා නාලා ඉන්න ඔනි නැත්තං මරණවා ඔය හුත්ත හොඳට හෝදලා තියා ගනින්”කියලා යන්න ගියා

ඊළඟ දවසේ රෑ ඇවිත් “තොපි නෑවද වරෙන් ලඟට ”කියලා අපිව ලඟට ඇදලා ගත්තා
අපි බයටම නාලා පුසිව ෂේව් කරලා හිටියේ
“ගලවපිය ඔය නයිටිය කියලා අපිට අණ කළා
අපි අදිමදි කළා
“ගලවපිය හුත්”කියලා කොස්ස අතට ගත්තා
අපි බයටම නයිටි ගැලෙව්වා.
අපි දැන් අමුම හෙළුවෙන් ඇ‍ගේ නූල් පොටක් වත් නෑ.
ඊටපස්සේ උන් ටික අපිව ඇදලා අරන් තොල් දැම්මා
අපේ තං මිරිකුවා තණ පුඩු උරලා අපේ පූසිව අත ගෑවා  මිරිකුවා.
මොනා වුණත් අපිත් මිනිස්සු අපිටත් හැඟිම් තියෙනවනේ උන් එහෙම කරන කොට අපිටත් හැඟිම් ඇස්සුණා
මම කෙඳිරි ගෑවා
“ආආආ............ආ...ආහ් අක්කේ රිදෙනවා”
“රිදෙනවා තමයි බන්”
අපිත් දැන් හොදගානට ඇවිස්සිලා
උන් නැගිටලා
“අපේ ඇදුම් ගලවන්න වස්තුවේ”
අපි අක්කලා ගේ top එක ගැලෙව්වා
ෂා එයාලගේ තං බ්‍රා වලට මාර ලස්සනයි ලොකුයි
අක්ක මාව එන්න වස්තුව කියලා මාව එයාගේ තං වල හොවා ගත්තා
අප්පා මාර සැප කවදාවත් මේ වගේ සැපක් විඳලා නෑ.
අපි එයාලට අවනත වුණා.
මම අක්කගේ තං වල මූන ඔබා ගෙන ටික වෙලාවක් හිටියා
එයාගේ තං හරි ලොකුයි මටත් ආස හිතුණ
මම එවා හැඟිමකින් අත ගෑවා
අක්කාට තේරුණා
මමත් කැමති බව
“උබ ආසද කෙල්ලේ ”
මම ඔළුව වැනුවා
“වරෙන් මගේ වස්තුවේ අපි මෙක විඳගමු මාත් උබට ආසයි වස්තුවේ”
කියල බ්‍රා එකයි ඩෙනිමයි ගලවලා දැම්මා
දැන් එයා පෑන්ටිය පිටින් මම හෙළුවෙන් එයාට මාර සෙක්සි ඇගක් තිබ්බේ
 අපි වගේම අනිත් අයත් වැඩ
හැමෝම එක එක තැන් වල වැඩ ශෂි යි මධුයි මන් දිහා බලල හිණාවුණා
මුළු කාමරයම උණුහුමෙන් පිරිලා
අක්කා මගේ නලල කම්මුල් බෙල්ල කන් පෙති ආසාවෙන් කිස් කලා
මාත් හොද සහයෝගයක් දුන්නා
එයා ඇදේ දිගා වුනා
මම එයාව ඉබගෙන ඉබන ඇවිත් පුසියා දිවෙන් ලෙව කෑවා
ම්ම්ම්ම්ම්ම මාරයි එයාගේ ජූස් බේරෙනවා
අක්කට ඉන්න බෑ නලියනවා
“කෙල්ලේ ඇගිල්ල දාලා ගහපන් වස්තුවේ”
“අක්කේ ”..............

“බය වෙන්ඩ එපා බන් අපේ පෙට්ටි කැඩිලා තියෙන්නේ”
එතකොටයි මම දන්නේ එයා virgin නැති  බව
එයා බලේන්ම මගේ ඇගිල්ල එයාගේ පූසිගේ ඇතුලට දාගත්තා.
ෂා මාරයිනේ හරියට ගම් බෝතලයකට ඇඟිල්ල දැම්මා වගේ.
ඇලෙනවා සෙවල වගේ
අක්කා වේගෙන් ගහගෙන ගහගෙන ගියා
“චක...... චක........ චක........චක........ චක ...........චක........... ආආආ ආහ්... ආහ්.... ආහ්හ්හ්හ........... ම් ම් ම් හ්හ්හ් ආ කෙල්ලේ”
එයා කෙදිරිගානකොට මටත් දැණුනා මගෙත් පූසි තෙත් වෙලා කියලා
ටික වෙලාවකින් අක්කට ගියා
එයා හයියෙන් මාව බදාගත්තා
ටික වෙලාවක් හති ඇරියා
ආසාව වැඩිකමට මමම මගේ පුසිව අත ගෑවා.
පස්සේ අක්ක මාව ඇදේ දිගා කරා
උබ ඉදන් පහලට මවෙ ඉම්බා
මාව නලියනවා
සුර ලෝකෙට ගියා වගේ සැපතක් දැණුනා.
පහලට ඇවිත්
“ෂා අළුත් කිම්බක් ම්....ම්........ම්....මා ”මගේ පූසි ට කිස් එකක් දුන්නා.
මාව vibrate වෙනවා වගේ ගැස්සෙනවා
මගේ මෑ මල අතගෑවා හම්මා
මට චූ යන්න වගේ
අක්කගේ කෙල වලන් මගේ පුසියා තෙත් වෙලා.
පස්සේ අක්කා ඇගිල්ල දාන්න හැදුවා
“අනේ අක්කේ එපා”
“උබ තාම ද කොල්ලා තාම පෙට්ටිය කැඩුවේ නැත්ද”
මම ඔළුව වැනුවා
“අපෝ මොකක්ද බන් හරි හරි කමක් නෑ”මගේ පුසිව එලියෙන් අත ගෑවා
මට දැන් යන්න වගේ
උහ්උහ් ආ........ආහ්..........අක්කේ මට යන්න වගේ
“යවපන් කෙල්ලේ ”කියලා මගේ කලවා අතගාලා වේගේ වැඩිකලා
ඒත් එක්කමගේ පූසිගෙන් ජූස් ගලාගෙන ගියා
ම‍ගේ මුලු ඇතිම පණනැති වෙනවා වගේ දැණුනා.
මම හති ඇරියා....................
අනිත් සමහරු තාම වැඩ
පාන් 3.30 ට වගේ පස්සේ හම්බෙමු කියලා අක්කලා
ගියා
“මොනාද බන් ඒ උනේ”ශෂි අහනවා
අපි හිණාවෙලා එකිනෙකා ආදරෙන් තුරුළු කරන් හෙළුවෙන් ම නිදාගත්තා.
පස්සේ උදේ නැගිටලා හොදට නෑවා.